SilverSoulin kuvailemia ihmistyyppejä en onneksi ole itse joutunut juurikaan sietämään. En niihin oikeastaan usein edes törmää, tai toki, että havaitsen sen oloisia tyyppejä, mutta onneksi niiden kanssa ei ole pakko olla. Olessani ohjaajan hommissa havaitsen tuota kyllä semisti, sekä miehissä että naisissa, mutta onneksi vain murto-osassa. Mutta ymmärrän, että tuon tyyppiset ihmiset syövät energiavarantoja - etenkin, jos niihin jatkuvasti törmää.
Ja täsmennyksenä: en yleensä harrasta ihmisten kategorisointia tai sukupuolettamista, mutta nyt ikävästi siihen sanallisesti sorruin..
Passepartout:
Se, että toisen fyysinen läsnäolo ei mua haittaa, johtuu mun kohdalla ehkä siitä, että en niin ääri-intro ole ja toisekseen opettelusta. Eli olen suuresta ja köyhemmästä perheestä, jossa tilaa ei ollut paljon ja elämää ja vilinää runsaasti ympärillä. Opin siis "olemaan yksin" isossa laumassakin ja ne harvat kerrat karkasin metsään puoleksi päiväksi olemaan kokonaan yksin. Lisäksi mulla on halutessani todella hyvä keskittymiskyky, "putkikeskittyminen/sokea-kuuro-keskittyminen". Siksi siis mulla ei toisen fyysinen läsnäolo useimmiten haittaa.
niksuu93 kirjoitti:
Näistä syistä oikeastaan tämä onkin ainoa paikka, missä tykkään keskustella asioistani ja ajatuksistani. Koska tunnun täällä kuuluvani joukkoon. Se on minulle harvinaislaatuinen tunne.

Itse käyn täällä keskimäärin joka toinen pvä. Alkoi huvittamaan tuo, kun juuri eilen pääsin miettimästä sitä, että jos joku on viestitellyt seuraamiini ketjuihin, niin
niksuu ainakin.

Kaiten tätä voisi kohta nimittää jo löyhäksi yhteisöksi?