Kesä koitaa ja lämpömittari nousee ja taas sitä mieli muuttuu. Koskaan en ole Tinderiä käyttänyt, mutta nyt asensin ja poistin samantien kun tuli eka kuva vastaan ja mietin, että nyt mun kuva näkyy täällä. Ei vaan pysty käyttämään tuota... Mitä jos joku tuttu näkee tai enhän minä nyt edes tunne juuri ketään XD. Joku jäätävä lukko aivoissa tuon softan suuntaan kyllä. Tulee hirmusen epämiellyttävä fiilis lähteä käyttämään. Silti iso osa ihmisistä kehuu tuota. A. Ei musta ole järkeviä kuvia tai jos on niin on muksujen kanssa touhuamassa jotain. B. Kaikki jotka sieltä tulee vastaan on kuitenkin extoverttejä ja hyperaktiivisa menijöitä. C. Olen hemmetin tylsä kuitenkin XD, joka ei kiinnosta ketään... D. Ahdistaa ajatuskin siitä, että tulisi treffit jonkun luonteelta aivan erillaisen ihmisen kanssa sovittua tai edes aloitettua keskustelu sellaisen kanssa.
Treffit24:sta kokeilin viime vuonna. Tein ihan hyvän profiilin (omasta mielestäni

Itse tietenkään en saanut yhtään alotetta tehtyä (koska kuka nyt musta tykkäisi)... Pari yhteydenottoa tuli tähän suuntaan ja yhden kanssa treffeille ja homma eteni omaan makuun aivan liian nopeasti, vastapeluri ei sytyttänyt ja olin henkisesti aivan loppu ekan viikonlopun jälkeen. Hyppäsin siis täysin pois omasta mukavuusalueesta kun ajattelin, että normaalit tekee niin... Kelasin päässä nopeasti asiat kun näytti etenevän siihen tahtiin, että parempi lopettaa heti ennenkuin toisella tulee enemmän tunteita peliin. Pistin samantien poikka. Ja heti profiili poistoon ks. palvelusta.
Oishan se kiva löytää joku jostain, mutta mistä se tälläsellä introvertillä onnistuu? Tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen. Päivittäin töissä naisvaltaisella alalla esimiestehtävissä, 15v parisuhde takana ettei nuo hamekansalasiet ihan vieraita olioita ole. Kuitenkin 1,5v avioerosta takana enkä parinhaun eteen ole tuon epäonnistuneen kokeilun jälkeen saanut mitään tehtyä. Ei mulla oikein ole mitään ongelmaa olla yksin kuten varmaan suurinosa tämän palstan kävijöistä voisi allekirjoittaa. Mutta olis se silti mukava löytää joku samanhenkinen kumppani. Kukaan kotoa tule hakemaan ja omat harrastukset on aika yksinäisiä joten sieltä kautta turha odottaa yhtään mitään. Pakottaa itensä taas tekemään joku profiili jonnekkin?
Miten te muut introvertit täällä? Pystyttekö käyttämään Tinderiä tai muita sovelluksia ihan helpolla? Jotain vinkkejä taklata omat päänsisäiset lukot omasta riittämättömyydestä tai mitä ihmeellistä siellä nyt sitten onkaan taustalla. Olen kyllä vähän luovuttanut ne on osa omaa luonnetta enkä niistä pääse koskaan yli tai ympäri.