Harrastan ulkoilua/lenkkeilyä, musiikin kuuntelua, kauhuleffoja ja joidenkin videopelien pelaamista säännöllisen epäsäännöllisesti. Paljon tulee myös tekniikan kanssa puuhasteltua ja mm. blogikin löytyy aiheesta. Lukemisesta en oikein ikinä ole juuri innostunut, ellei sellaiseksi laske satunnaisesti tapahtuvaa aikakausilehtien selailua ja itseopiskelua tietotekniikan alalta.
Hifiharrastajaksi itseni myös miellän. Laadukas ääni on minulle tärkeää niin musiikissa kuin oikeastaan kaikessa (leffat/pelit). Tämäkin varmaan introvertin ominaisuuksia että haluaa syventyä kuunteluun normaalia tarkemmin ja nauttia musiikin jokaisesta yksityiskohdasta.
Kauhuelokuvista jotenkin innostuin muutama vuosi sitten. Nuorempana ne enemmän pelotti, mutta olen käytännössä siedättänyt itseni "pelolle" ja nyt katselen mielellään kauhua oikeastaan ihan laidasta laitaan. Tavoitteena onkin saada katsotuksi kaikki kuuluisa kauhutuotanto.
Ainiin, shakkia olen harrastanut yläasteikäisestä lähtien. Jotenkin kiinnostuin pelin monimutkaisuudesta ja erilaisista pelikuvioista, jotka sisäistin melko nopeasti. Sittemmin harrastus on jäänyt hieman taka-alalle, mutta nyt olen sitä uudestaan lämmittelemässä.
Kuten voi huomata, melko yksilöpainotteisia lajeja/harrastuksia kaikki. Ei liene yllätys.